2018. aug 12.

Kórházi történet

írta: blogmaster
Kórházi történet

Több, mint 20 éve történt, amikor egy balesetet követően a kórházban tértem magamhoz. Alig múltam 18 és akkor még nem voltam lánnyal. A kórház betegszobája 3 fős volt. Ketten voltunk elhelyezve: Egy 28 éves focista és én. A baleset miatt a jobb karomat és vállamat műtötték, amiket rögzítettek. Az első néhány napot az ágyban kellett töltenem. Erősen korlátozottan tudtam mozogni. A jobb karomat nem tudtam használni a ballal pedig ügyetlen voltam még. Napok óta nem volt lehetőségem kiverni, pedig akkoriban napi 2-3 alkalommal is megtettem.

Vártam a lehetőséget, hogy saját lábra állhassak és könnyítsek magamon. A harmadik nap mindenkinek segítettek tisztálkodni. Nekünk egy negyvenhez közeli, kicsit molett, dús keblű nővér jutott. Egyszerű köpeny volt rajta, harisnya nélkül. A melltartó és a bugyi átlátszott. A szobánkhoz saját tusoló tartozott. Kellően nagy volt, hogy mozgássérültek is használni tudják. Először én mentem a tusolóba a nővérke segítségével. Gumipapucs, egy alsónadrág és a klasszikus kórházi köpeny volt rajtam. Ott álltam a tusoló alatt. A nővérke először a kórházi köpenyt vette le, majd leguggolt, hogy kibújhassak az alsónadrágból.

Lenézve tökéletes rálátást kaptam a dekoltázsra és a melleire. Ahogy a keze hozzáért a hasamhoz és az alsónadrágból kiléptetett, már el is kezdett meredezni a farkam. Zavarban voltam, ő szemmel láthatóan nem. Ahogy felállt, az ujjbegyeivel végigsimított a testemen, a bokámtól a jobb mellbimbómig. Megengedte a vizet és szappant vett a kezébe. A jobb karomat és a vállat nem érhette víz. A bal karomat is fel kellett tartanom, így ki voltam szolgáltatva neki. Először a felső testem szappanozta be, majd a belső combokra tért át. A farkam lüktetett az izgalomtól. A kézi tussal lemosta a habot a hasamról és a farkamról. A meleg víz hatására már szinte feszült a lüktető farok. Letette a kézi tust. Leguggolt és felnézett rám.

Jobb kézzel megfogta a farkamat, a ballal a fenekembe markolt. Kettőt húzott a farkamon és éreztem, hogy közel vagyok. A harmadik húzással egyidőben a mutatóujját egy határozott mozdulattal benyomta a végbélnyílásomba. Olyan helyen érintett meg, amitől azonnal eldurrantam. Lüktető farokkal élveztem el. A mag a csempézett falon landolt, úgy 40 centire. Remegtem, pedig akkor még alig csinált velem valamit. Fel sem tűnt, hogy a focista a résnyire nyitott fürdőszoba ajtónál áll. Mosolygott és belépett. Láthatóan már volt tapasztalata a nővérkével. Neki is vállműtétje volt. A nővérke felállt, engem a tusoló falához közelebb állított és a focista mögött becsukta az ajtót. Levette a focista kórházi köpenyét. Mást nem is kellett, mert sem alsónadrág sem papucs nem volt rajta.

A kézi tussal elkezdte mosni a focistát, miközben a bal kezével élvezettel szántott a srác szőrös mellkasát. Szappant vett a kezébe és a focista mellén és hasán lévő szőrt habosításra használta, majd a farkát vette célba. Szappanos kézzel kezdte verni a pillanatok alatt merevvé vált farkat, majd szabaddá téve mind a két kezét, az egyik kezével verte a focista farkát, a másikat a fenekére tette. Szinte rögtön benyomta először a középső, majd a mutató ujját a focista fenekébe. A focista felhörgött. A nővérke közelebb húzott engem. Ott álltunk mind a ketten a nővérke előtt, feltett karokkal, álló farokkal.

A jobb keze a focista fenekén, a bal keze az enyémen volt. Leguggolt és csak elmosolyodott. Szinte azonnal berakta az ujját a fenekünkbe és valami észvesztően jól használta őket. Mind a kettőnknek ott meredt a farka a nővér előtt. Először a focista farkát vette a szájába és intenzíven mozgott rajta. A focistának felakadt a szeme is. Aztán én jöttem. Sosem szoptak le azelőtt. Ahogy bevette a szájába, élvezet volt látni, hogyan nyeli el a makkot. Jó volt érezni a farkam a szájában és az ujját a fenekemben egyszerre.

Felváltva szopott bennünket. Először én élveztem el. Fantasztikus érzés volt a szájába élvezni. A farkam még lüktetett, amikor a focista farkát kapta be. A focistáé rövidebb, de vastag volt. Mélyebben be tudta kapni. Ahogy erősebben kezdett szopni és az ujját minden addiginál mélyebbre tette, a focista is elélvezett. Aznap nem kaptunk tőle többet. Még négy napot töltöttünk a focistával a kórházban. Előbb ő, majd egy nappal később én is hazamehettem. A baleset pozitív hozadéka volt, hogy a kórházban életem legjobb szopását kaptam meg. Mindemellett életemben először lefeküdtem egy nővel és sikerült más olyan élményekkel gazdagodnom, amire nem gondoltam volna.

Szólj hozzá